Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

De levertijd voor glas hangt af van de glassoort die u zou willen bestellen. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze verkoop binnendienst.

De meeste losse artikelen zoals glasbeslag en glasartikelen zijn uit voorraad leverbaar. Indien u deze producten los besteld is de levertijd 2-3 werkdagen. Als u losse onderdelen combineert met glas is houden we de levertijd van glas aan.

Waar kan ik mijn bestellingen bekijken?

Voor een overzicht van uw bestellingen kunt u altijd inloggen in uw account. Klik in de linkerkolom op "mijn bestellingen", u krijgt dan een overzicht van alle bestellingen en u kunt vorige bestellingen opnieuw bestellen.

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Via Downloads kunt u een retourformulier vinden. Dit formulier dient volledig ingevuld in het retourpakket worden bijgesloten. Zodra wij de retourzending hebben ontvangen zal deze worden gecontroleerd op beschadigingen. Als het artikel in goede staat is aangeleverd maken wij een creditnota voor u aan. Het creditbedrag kunt u dan verrekenen bij de volgende betaling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?”

Uw bestelling kan op rekening worden betaald, na het aanmaken van een account. De betaaltermijn is binnen 14 dagen na levering.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Uw bestelling kan na overleg worden afgehaald bij ons magazijn aan Krombraak 8-10 in Oosterhout (Nb).

Wat zijn de verzendkosten?

Informatie over de bezorgkosten